dupduruu Merhaba canım anneler , kızım 5.5 aylık henüz diş çıkarmadık ama son bir iki gündür yanağının iç kısmına kalan alt diş yerinde beyaz bir şişlik fark ettim . Yumuşak değil . Diş olabilir mi yoksa iltihap mı 😔Bunu yaşayanınız var mı ?
baloglusum1 Aynı şey bizde de var oğlum 5 aylık diş incisi diye duydum ama tam olarak bende bilmiyorum
theyikik Merhaba doktora gittiniz mi bende dün farkettm kızımda da var 3 aylık. Kontrolümüz yarın inşallah ciddi bir şey değildir
theyikik barlastimurunannesi barlastimurunannesi diş incisi , önemli bişey değil dedi ama takip edin patlarsa enfeksiyon falan kapabilir dedi. 3-4 tane var alt damağında kızımın
Miracmmm Diş incisi canım benim oğlumda da olmuştu aşırı paniklemistim dış çıkarmadan önce çoğu çocukta oluyor ama gene fotoğraf atın bakalm iltihap vs olmasn