Benimde 1 aylık oğlum var dogdugundan beri küvezde oldugu iicin emziremiyorum ama sürekli sağıyorum ilk zamanlar tek göğsümden 120ml süt cıkardı simdi ise iki göğsümden 60ml zor cikiyor😞bestlak süt arttirici damla kullaniyorum pek işe yaramiyor acaba süt yapici çaylardan alsammi aktardan