Kızlar 5 aylık bebeğime sebzelerle ek gıda başladım. Tarhanaya geçeceğim ama tarifler çok farklı. Mesela domates sosu/salça konurmu? Sadece suyla pişirp zeytinyağı koyanda var. Çok tatsız olmaz mı yer mi bebiş öyle?
Bir de merak ettiğim tek öğün mü yapıyorsunuz iki öğün mü? Mesela öğlen sebze akşam çorba gibi??