Merhaba 🌸 ben bayramdan bugüne kadar enfeksiyon sebebiyle antibiyotik tedavisi görüyorum, 3 haftaya yakın hastanede yattım, bu nedenle bebeğimi emziremedim sütümü sağıp dökmek zorunda kaldım, bebeğim bu sürede maalesef mamaya başladı, sütüm kesilmesede azaldı, şimdi tekrar emzirmeye başladım ama yeterli gelmiyor hala ve mamaya alıştığından meme de sadece uykuya gideceği zaman uzun süre emiyor diğer zamanlar az süre emiyor, ben mamadan nasıl vazgeçirip memeye tekrar döndürebilirim