Neslihanysldl Kızlar oğlum 5. Ayına girdi bebe yatmaz almak kullanmak istiyorum, kullanan var mı aranızda ? Bebekleriniz seviyor mu? Rahat mı?
Ikrazumra19 Neslihanysldl ben kullandim memnun kaldim desteksiz oturamadigi icin bana kolaylik olmusti yatmakta istemiyordu onune koyincak filan koyuyordum oyalaniyordu etrafa bakiniyordu tavsiye ederim hatta komsuya giderken filan goturup ona koyuyordum birseyler yediriyordum
Seherronya Neslihanysldl bende şurda bekleyeyim bebeğim 4 aylık bebeyatmaz alsam koyabilirmiyim ? Bebeğim sürekli kendini kaldırıp oturmak istiyo
Zeynepalya_ve_annesi Neslihanysldl iki haftadır kullanıuorux canı sıkılınca ağlıo zaten alıyorum içinden https://www.resimag.com/p1/99c833d3563.jpeg 3-12 ay arası kullanılabilir denildi bi sıkıntımıx yok özellikle yemek yerken yanımıza koyuyorum hoşuna gidiyo 🙏😂
Neslihanysldl Ikrazumra19 arrık oyun parkında oyalanacak gibi değil kendini oturtuyor resmen , çok mutlu oturunca, kullanabilir miyim acaba zararlı olır mu diye korkmuyor değilim düz yere oturuyo gibi görünüyo ya üzülüyorum 😞
Neslihanysldl Seherronya ah ah yeni yeni kendini kaldırmaya çalışıyo mumya gibi😂 oturdukça acayip mutlu
Ikrazumra19 Neslihanysldl yok cnim bende korkarak aldim ama iyi ki almisim simdi 2.hamilleigim gonul rahatligi kullanicam yani cidden ise yariyor bebekte keyif aliyor
Neslihanysldl Ikrazumra19 doktora sormama gerek varmı bilmiyorum dümdüz yere oturuyorsa korkuyorum zarar veririm kemiklerine diye , canı acır diye açıkçası ☹️
Ikrazumra19 Neslihanysldl yok canim doktorluk birsey kullanan o kadar.cpk kisi var ki hem artik oturabilir problem olmaz kaslari guclenir zaten cani yanicak birsey olsa bu kadar talep olmaz sen simdiden oturtmazsan ilerde desteksiz oturmada gecikebilir zorlanabilir 🤗 zaten koyunca butun gun orda oturmuyorlar ki ama guzel vakit geciriyorlar en azindan degisiklik oluyor mutlu oluyorlar
Merve Neslihanysldl benim kızımda 5 aylık az az koltuk kenarlarına oturtuyorum. Akşam eşimle konuştuk alalım diye kullanan arkadaslar memnun
Neslihanysldl Ikrazumra19 ozaman 10 15 dakika oturtup dinlendirip gün içinde bi çok kez kullanabilirim?☺️ Çok hosuma gidiyor yastıkla falan destekleyip oturtmaktan çok daha konforlu görünüyor
Ikrazumra19 Neslihanysldl tabi ki yastiktan cok daha guzel evet evet yarim saat oturtup alirsiniz sonra tekrar koyarsiniz