Kızlar Bebeğim 6 aylık ve rutin gittiğimiz doktoru değiştirmek zorunda kaldık. farklı doktor arayışındayız bu süreçde 4 doktor gördü. En son gittiğimiz doktor kafası büyük olduğu için ultrason istedi doğum kafa çapı 36 cm şu anda da 45 cm sorun olabilir mi ☹️😞 tepkilerinde vs. Bişey yok ama doktor tedbir amaçlı dedi benzer bir durum yaşayan var mı?