sirac_19 Şubat ayı için randevumuz var ve oğlum 16 aylık herkes yazı bekleseydin falan diyo ama bezli çocuk zaten sizce önemlimi
Burcin_metehan sirac_19 Ben oğlumu eylül ayında sünnet ettirmiştim bezledim de bebeğimde sıkıntı yaşamadım bence yaz kış farketmez büyük bir zorluğu olmuyor canım
edaydogan Ben 5,5 aylıkken yptırdım yazın denize sokunca yara çbk iyileşti ama doktorum önmli yada önmsz bişi demedi
sirac_19 edaydogan valla banada doktor bşy demedi yani bezli çocuk yazında kışında öle gezecek diye aldım randevu ama iyimi yaptım kötümü bilemedim