Deletedmom_123 merhabalar bizde 18.ayda bıraktık. Doktorunuz muayene edip devam etme kararı aldıysa bence kullanmanız daha sağlıklı olacaktır. 6 ay sonra sizde sorabilirsiniz.18.aydan sonra balık yağı veya vitamin takviyelerine başlatıyor bazı doktorlar. O zaman sorabilirsiniz. Çevremde 1 yaşında bırakan da var, 5 yaşında kullanmaya devam edende 🤷♀️