Merhaba,
Bebeğimin keşfettiğimiz 6. Ay itibariyle süt alerjisi var ve ikimiz de diyetteyiz. Çok kaşıntıları ve kızarıklıkları oluyor. Şimdi 15 aylık artık biraz bizi doğru yönlendirecek bir doktorla bunun üstüne gitmek istiyoruz.
İzmirde 2-3 tane alerji doktoruna gittim ancak hep aynı uzatılan süreçle karşı karşıya kaldım hasan yüksele gitmek istediğimde de şubat 2025 e randevu verildi hasan bey gibi sonuç odaklı anneyi ve çocuğu diyete hapsetmeyen memnun kaldığınız izmirde alerji doktoru önerilerinizi paylaşabilir misiniz