Kubra0 size acımak değil asla herkesin kendi kararı, hazır hissetmesiyle alakalı. Ama mesela bilinç oturması hayat görüşü değişimi gibi durumlar özellikle erkeklerde biraz geç oturuyor. O yaslarda daha ergen gibi davranışlar olurken 30 lu yaslarda daha bir korumacı, aile sorumluluğu alabilecek bir tutum gelişiyor. Ben 29 yaşındayım eşim 34 yaşında. Daha ilk cocugumuz 10 aylık kızımız. Ve tam zamanıymış diyorum. 25 yasında anne olsam belki bu kadar hazır olmazdım.Komşum var mesela o da siz yaşlarda. Üzülüyorum bazen keşke daha aklı başındayken evlenseydi, çocuk kucağında ama sanki yeğeni, kardeşi gibi duruyor eşi desen biz cocukla ilgili en ufak şeyde ciddiye alıp bişeyler yapmaya çalışırken onlar ne olacakki diyip salıveriyor. Bence biraz yaş oturmasında bilinçlenmede fayda var.