sekerportakali9 Bebeğimi omuzumda uyutuyorum bazen ve o esnada karnıma basmaya kendini ittirmeye başlıyor çok uykusu olmasına rağmen sizce neden böyle yapıyordur dakikalarca basıp itiyordur
TeomaninAnnesi sekerportakali9 benim uyurken degilde gun icinde yapiyor onu. Tabi ayni seyden bahsediyorsak. Popoyu disari cikariyor kafayı iceri gömüyor c şeklini alıyor. Gazı da yok aslında aglamiyorda ama bazen oyle bagriyor. Neden bende anlamadim. Burda bekleyim yorum gelir insallah🙏
sekerportakali9 TeomaninAnnesi bizimkide bağırıyor gazdan şüpheleniyorum bende ama sadece gaz mıdır acaba diye merak ediyorum