Merhaba arkadaşlar 5 haftadır bitmiş durumdayım çok çabaladım ama artık pes ediyorum. Oğlum tam 5 aylık. 3.5 ayına kdar uykuları gayet iyiydi yenidoğan gibi olması gerektiği gibiydi. 3.5 ayda her şey tepetaklak oldu meme reddi yaşadı ve ben bunun bir süreç olduğunu bildiğim için her yolu deneyerek döndürmeye çalıştım maalesef dönmedi buda olabilen bir durum ne yazık ki… 5 yaşında bir kızım daha var oradan az çok biliyorum süreçleri.
Şuanda da mama ile besleniyor ama aşırı isteksiz hangi mamayı denediysem severek içmiyor. Aptamil ,golden goat , hipp .. bugünde sma alıcam bakalım umudum yok ama.
Gelelim uyku meselesine 3.5 aydan beri gündüzler 30. Dk alarm varmış gibi uyanıyor. Bu yüzden de 1.5-2 saatte bir uyumak istiyor 30. Dk uyandığında sürekli sallayarak döndürmeye çalışıyorum ama gözler yarım kendi mayışık halde duruyor asla gözleri tam kapatmıyor. Bu yöntem olmadı diye 25. Dkda hafif dürterek döngüsüne devam etmesini sağlamaya çalıştım o da elimde patladı 25. Dkdan sonra hiç uyumadı. Akşm 8-9 arası gece uykusuna geçer gece 1-2 kere kalkar mama ile beslerim ve en zor kısmına geldik maaalesef güne 4-5 arası başlıyor:( ben işte bu noktada tükeniyorum. 5 yaşındaki kızıma zaman ayıramıyorum kendim uykusuzluk ve baş ağrısından pertim. Bir şeyleri yanlış yapıyorum ama neyi bilmiyorum. Bi uyku danışmanıyla görüştüm onunla sürece başlıcak gibiyim ama benim gibi olup önerisi olan geçti geçiyor diyebilecek birisi varsa çok rica edicem önerilerinizi bekliyorum. Kendimi hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim..
Bu arada 5 haftadır ailemin yanına istanbula geldim evime cumartesi dönücem burada da bi iki gün ablamda 2-3 gün diğer ablamda sonra annemde gibi yatılı gezmelerim oluyo bundan dolayı mı düzen oturmuyor diyede düşünüyorum. İşte benim derdim bu:(