mucizem10 Kızlar kızım 3 4 aydır tek taraflı emiyordu geçenlerde emmedigi göğsümü sagdim Bi kaç damla sut geldi sadece. Şimdi o tarafi da emmek istiyor ama sut gelmiyor sanırım tıkanmış falan olabilir mi yada sürekli emee tekrar süt gelir mi