oben Sevgili anneler psikolojik olarak kendimi nasıl rahatlicam süreç nasıl ilerliyor, cocuk özel eğitim de mi devam ediyor yoksa normal okul ve sınıflarda mi
denizysl oben Lütfen sakin olun neden bu kadar panik yapıyorsunuz bu geçici bir süreç doğru tedavi ile çok daha güzel günlere gelebilirsiniz her çocuk gibi o da normal bir okula gidebilir hiç korkmayın 🩷
oben Alparslan3413 cocugum bazi ortamlarda sakin gozlem yaptim ve tek basina buyuyen bir cocuk yaninda arkadasi yok cok kafama taktigimi fark ettim sizde eger yas olark kucukse cok takmayin huylari degisiyor