Annecilik gulturks biz Eskişehir’de yasiyoruz ben sorduğumda 6. Ayını doldursun anca oyl yapıyoruz dediler 3 ay önce sormuştum ama ben , bı arkadaşımin bebegi de 15inde olucak sünnet bakalım
Annecilik seralce yok ben yaptiramadim ama bugün gittim yumurtalıkların da sıvı olduğu için biraz daha bekleyelim dedi Eylül soni gibi tekrar görüşelim dedi doktorumuz
seralce Annecilik doktorun adı nedir ben kütahyadayım ama eskişehire de bi gözüksün istiyorum bakalım buradaki doktorum kilosundan dolayı önermedi 1 yaş bekleyin dedi ama ben o kadar beklemek istemiyorum zor olur diye 🫠
Annecilik seralce Mehmet çiftçi ismi çocuk cerrahis çok önerilen bir doktor sizlerde bı sorusturun istersniz eskisehir yunus Emre devlet hastanes de kendisi
ferahmete Evet yapıyor benim oğlum 4 aylık oldu biz yaptırdık niye yapılmasın ki çok ta güzel oldu iyi araştırın bence geçmiş olsun