Rabisss ihva İlk dişi beklerken ikisi birden patladı ama şükür iyiyiz 😍 sadece uykusuz ve salyalıyız 😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi ihva valla herkes disten muzdarip bizimde 7 dizimizin ardından 8.disimiz cikiyo felaket huzursusuz ilk dişlerin huzursizliklari hiç birseymiş tabiki bebekten bebeğe değişir 😊
ihva Dişlerinizin serin havada çıkması iyi çünkü yazın sıcakta hiç mi hiç çekilmiyor yakın da bizimde dislerimiz cikicak 😄
Rabisss ihva maşallah 😍 sıcak yeterince bunaltıyo minnoşları bide diş gerçekten çok zor olurdu. Şükür iyi oldu böyle 😀
NNeslihaNN Rabisss Allah bagışlasın 😊 o zamanlar çıkıyor demek dişler benim oglumda 5 buçuk aylıkta çok kaşınıyo damakları
Rabisss NNeslihaNN hemen hemen o zamanlarda başlıyo zaten salya aklaması , elini sürekli ağzına götürmesi. Aylardır diş bekliyoduk bu zamana nasipmiş 😍