Kızlar 6 ay önce kol altıimplant taktırdım hiç bir sıkıntı olmadı .geçtiğimiz 2 ay adet olamadım daha sonra bir olmaya başladım 25 gündür adet oluyorum .Acaba neden böyle oldu ki implanttan kaynaklanıyor olabilir diye düşünüyorum .Emziriyorum bu arada