Tambirmom tabii ki, tepkilerşnde problem olabiliyor, gelişim geriliği yaşiyor, kelimelerş algılayamıyor. Uyaran eksikliği diyorlar buna tıpta. Eğer tv izlediyse ve izlemeye devam ediyorsa tamamen hayatından tv telefon tablet ne varsa çıkarın. Sürekli konuşun, etkinlik yapın, kitap okuyun. Öyle öyle ancak gelişebilir. Uzmanlar 2 yaşına kadar hiç bir şekilde ekran olmasın diyorlar gelişimi için