Merhaba anneler kızım 11 aylık 36. Haftanın sonunda doğdu Motor gelişimi zayıf daha 10 aylık ta desteksiz oturdu emekleme falan yok ama dönerek falan gidiyor bugün doktor gelişim geriliği var dedi böyle bişey yaşayan varmı yada tavsiyeleriniz nedir şimdiden teşekkürler