guzelgun Ya 8. Ay atağından aşırı korkuyordum zerre bozulma olmadı aksine çok iyiydi 9. Aya girdiğimiz gibi başladı uyku düzeni inanılmaz bozuldu
domatesguzeli guzelgun bizimde 8 den 10 a sarktı cebelleşiyoruz oğlumla uyutmak ayrı uyuyunca dk başı uyanması ayrı. Neyseki yaşına girince düzelir diyorlar inşallah öyle olur