Tazebiranne1 Merhaba güzel anneler,benim kızım 18 aylık ve köpek dişlerini çıkarıyor hemde 4’ünü birden biri eti patlatmış çıkmak üzere hafif ateşide var.Ve bizim menenjit aşımız var bugün sizce yaptırmalımıyım yoksa dişlerinin çıkıp iyileşmesini mi beklemeliyim