Kaşık maması nedir kızlar ya, herkes bundan bahsediyo... Ama şunu söylemek istiyorum hipp marka almayın, benim oğlum bı ara çok uyanıyodu gece, ben de iyi geceler maması aldim hipp, karnı tok olsun uyusun diye... Bir kere sadece yedirdim, ağzı burnu kabardı çocuğumun, ve her şeyi yediriyorum hiç birşeye alerjisi felan yoktur yani alerjik bı bebek değil.. sonra karar verdim ki asla bı daha hazır mama felan almicam, pirinç unuyla kendim yaparim o bile daha iyi... Yani aklinizda olsun... Sağlıklı olmayabilir hipp marka