Kızlar bebeğim daha dokuz günlük ve altı günlükken göbek bağı düştü biz yıkamak için iki gün bekledik iki gün sonra yıkadık yıkadığımızın akşamında bir baktım böyle hafif kırmızı siyah topaklanma var göbeğinde böyle hafif kanamış gibi bu sizce normal mi başına gelen var mı acaba🙏🏻