Hanımlar her ay sonu 3.500 küsür kadar miktar bana kalıyor biriktirmek istiyorum ama altın olarak değil. Tl olarak biriktirmeye devam mı etmeliyim yoksa 100 dolar veya euro mu yapmalıyım? Dolar düşecek artık yükselmez vs diyorlar ama? Euro da mantıklı gibi bilemiyorum TL durdukça değer kaybeder gibi düşünüyorum. Var mı bilgisi önerisi olan ?