kuaska ay bizde gastroda takipliyz bir şey çıkmadı metabolizmada takipliyiz 100 den fazla hastalığa değere bakıldı 10 değerimiz kaldı onlarda da bir şey çıkmazsa genetik bakılacak dendi . Canımız çok sıkkın.. mama kullanıyoruz 15 gün sonra 1 yaşına girecekler . 3 numara mamaya geçeceğiz …