Bebegim38 gncglozclk benim kızımın da öyle 5.5 aylık. Çok mama içtiğinde ve heyecNlandığında oluyor. Çok canım sıkılıyor.
Tugba_5559 gncglozclk Bizim de son bir haftadır geçmeyen hırıltı var burnu akmıyor ateşi yok huzursuzluğu yok emerken falan çok hırıltısını duyuyorum neden acaba nasıl geçer veya bilgisi olan varsa yazabilir mi anneler
gncglozclk prensesinannesi11 uyanıkken mı oluyor bızde uyanıkken oluyor bıde heyecanlandı zaman hele 😂 kızımı hep grıp sanıyorum surekli burnunu acıyorum 🥹
gncglozclk prensesinannesi11 bugun de Instagramda denk geldim bu bı rahatsızlıkmıs 1 yasına kadar gecermiş gecmezse kbb doktoru bakması lazımmıs bızım bı geciyor bı tekrar baslıyor
prensesinannesi11 gncglozclk evet uyanıkken oluyor dediğiniz gibi heyecanlandığı zaman daha çok oluyor zaten her gün burun temizliğini yapın geçecektir Allahın izniyle
senayemir 1 yaşına kadar gecer evet benim oglumda da vardı onun nerde olduğunu hiriltisindan anlardim:))) geçti gitti 5 yaşında şu an ;)
gncglozclk Tugba_5559 4. Aydan sonra azaldı baya şükür 🥹🤲 1 yasına kadar normal eger 1 yasından sonra devam ederse kbb doktoruna gidilmesi lazım sürekli olarak burnunu acın 😌 ben arkadasın oglu 7 aylık yeni yeni geciyor