Aslında normalde de aç kalıyordu arada ki tek fark zorladım ama yemedi (sanırım vicdanım rahatlıyor)
Artık dedim bu böyle olmayacak her türlü aç bu çocuk ve mamayla da olacak şey değil nereye kadar? Bu çocuk 2 yaşına gelene kadar iyice bozulacak yeme alışkanlığı 🤷🏼♀️ (bu arada 5 gün sonra 13 aylık olacak) her sofraya oturduğumuz da aç kalıyordum onunla beraaber kızıma yedirmeye çalışırken iştahım kaçıyordu ve ikimiz de aç kalıyorduk hop mama 🙄 bu süreçte resmen kilo verdim 49 a düştüm (2-3 aydır asla yemiyordu eline meyve veriyordum tüm gün geze geze yiyordu)
Neyse 3 gündür yaptığımız sofraya oturuyoruz ve ona da bi tabak koyup sadece yemek yemeye odaklanıp (ballandıra ballandıra yiyoruz eşimle 🤣) o da bize baka baka yarısını döküp yarısını yemeye başladı ve inanır mısınız her gün yere dökülen yemek sayısı azalmaya başladı.
İlk 3 gün resmen aç kaldı asla yemedi oynadı döktü vs. Bence taktik işe yarıyor kızlar deneyin pes etmeyin.
(Bu arada sadece uykuya geçerken mama veriyorum onun haricinde aptamilin bebeklere özel sütü var onu veriyorum doktorumuz süte mamadan daha çok ihtiyacı olduğunu söyledi ve hiç mama verme dedi ama ben veriyorum günde 3 kere 🤷🏼♀️) karışık anlatmış olabilirim. Bi yandan bebemle uğraştım 🤣