Bartummommy Kizlar oğlumu dün acile götürdük huzursuz ağlıyor sürekli beslenmeden sonra kusuyor diye röntgen çekildi idrar aldı sonuç geç çıktı ve eşim sonucu almaya gitti idrarı temiz rontgene doktor bağırsakları düzensiz demis lavman vermis bu ne demek
gncglozclk Bartummommy kac aylık canım probiyotık kullanıyor musunuz kızım 4 aylık olcak 3 aydır bızde bıogaia kullanıyoruz bu ay dan sonra maflora gecelim dedı doktor o olmadan kakasını yapamıyor yapamadığı ıcın aglıyor huzursuz oluyor cok
g422745a Bartummommy dun gece aynı seyı bende kuzumda yaşadım 11 günlük bebegım aynı ılacı doktor banada verdı ve ben sabah başka doktora sordum kesınlıkle kullanmamamı söyledi bagırsak sıstemını bozar dedi onun yerine bıogaia damlasını yazdı
Bartummommy g422745a yenidoganlar çok fazla yapıyor oğlumda oyleyu 1 aydan sonra 2 ggunde bir yapmaya başladı kabızlığı hiç olmadı anne sütü de alıyor mama takviyesi de alıyor