Hevesiniz kırmak istemem ama aşırı şeker var içinde eşim almış içeyim diye. Süt olsun diye içemeye çalışıyordum ama şekerden dolayı aşırı baş ağrısı halsizlik yaptı bende. Tabi kilo da aldırdı. 12 tane zor tükettim. İçinde 8 10 küp şeker varmış bir yerd dokumuştum