naznasel ben eline vermiyorum başta atar hepsini yemez kafasına falan sürer sonra sonra alışıyor ben tadımlarda bile eline verdim alışık ama siz hiç vermediyseniz birazını eline verin birazını kendiniz yedirin hem eline alıp oynayıp keşfeder hem de doymuş olur