123491_ Merhabalar kızım sürekli kabız 10 aylık.nb kullandım bir sise fayda etmedi.tavsiyesi olanlar lütfen yazsin
Feyzosumunannesi 123491_ merhaba geçen hafta kabizliktan dolayı gittik bize culturelle verdi doktorumuz. Ama mutlaka doktorunuza sorun çünkü benim kızım 2 yaşına girecek sizin ki daha küçük
motherofLeyla 123491_ enterogermina kullanıyoruz çok memnunuz, kabızsa ek gıdayı fazla mı veriyorsunuz acaba, sıvı verin bol bol çorba su kendiniz meyve suyu hoşaf felan yapın