lamiakus ben hayatımın en kötü hastalıgını aynı bu sekil 4 ay önce yaşadım. Yani covid bile hiçbişeydi. Ailece hasta olduk coluk cocuk ben bi sabah uyandıgımda ölüyorum zannettim. İnfluenza olmustum. Böyle bişey yok cok kötüydü. Test vs yapıldı mı yoksa bogaz enf diyip gönderdiler mi