Merhaba anneler normalde eline çıngırak veriyorum sallıyor ama dün gece baktım ki o elini yatarken de sallıyor bu kötü bişey değil demi yani bende bilmediğimden soruyorum normal gün içinde eline oyuncak veriyorum ses çıkıyor diye sallıyor ama gece baktık aynı el haraketini yapıyor kaygılandım biraz yardımcı olur musunuz