UrbanMom Aminehumamoms corapsiz daha saglikli dedikleri icin yaz kis demeden corapsiz yatirdim. Calisirken ayakkabiyla durmaktan bikmistim kendim bile kisin bile corap giymedim oglumada giydirmedim simdi kendisi sevmiyor direkt çıkarıyor 😁
kanalize Aminehumamoms bence çorapsız bende çorapla uyuyamam bebeğimin de çorapsız daha rahat edeceğini düşünüyorum
barbiee_ Aminehumamoms korkma birşey olmaz göğsünden anlarsın üşüdüğünü tulum+battaniye yapmıyormusun
Sevnurr Aminehumamoms ayaklar ya da eller vücut ısısını doğrulamaz ensesine bakabilirsiniz . Motor gelişimi için gündüz bile çorap önerilmiyor saten. Ev ısısı uygunsa giymeyin dışarı çıkarken giydirin ben öyle yapıyorum. Genellikle
muhendis__anne barbiee_ uyku tulumu battaniye kullanmamak için değil mi zaten uygun tog değerinde tulum alınması yeterli olacaktır
Aminehumamoms barbiee_ giydirmiyorum evim çok sıcak oluyor 24 25 derece oluyor ama ayakları soğuk oluyor
Sevnurr NewMomm1 zaten yerine günlük hayatım da da saten demeyi daha çok seviyorum ahaahahha🤣😊😊klavye hatası değil yani 😝