buddyx Rayndanss sma optipro ayda 1 kilo aldırıyor minimum içeriğinin temiz olduğunu düşünüyorum doktorumuz önermişti
moonlight__ Rayndanss benim bebeğimde golden goat içince kusmustu ama katı değil. Bence her bebeğe yaramıyor her mama. Sma dan memnun kaldığım kadar hiçbir mamadan memnun kalmadım. Kilo alımı da iyi
kubr_pak Rayndanss Ben iki bebeğime de golden goat kullandım, anne sütüne en yakın mama diye doktorumuz önerdi, içeriği de temiz
Karakiz1 Rayndanss Golden goat digerlerinin içerigi sanılanın aksıne temız deıl Sevmezse de Hipp deneyın benım bebegım bebelac ıyı helmıstı ama ıcerık kotude olsa verıyoruz mecburen
tugbatosun Rayndanss ben hipp kullanıyorum günde 1-2kere veriyorum anne sütüne destek olarak ama bebeğim çok severek içiyor hep versem hep içecek bide bitince bitti diye ağlıyor 51 günlük bebeğim
Miniminim Rayndanss hepsinde palm var maalesef hipp ye yoktu ama çok maliyetli o da. Bebelac gold 2 yaşına kadar verdim hiç etmedi benimki :(
Rayndanss Golden goat deli gibi kusuyor 🥹 alışır mı zorlamak istemiyorum sizce aptamil prosyne mi hipp mi kızlar