seizetheday Sudocrem ve mustela kullandım doğal zeytinyağı da kullandım geçmedi önerisi olan var mı hiç böyle olmamıştı bezini de değiştirdim büyüttüm yine aynı
afrakevser seizetheday Bepanthol kirem başka birşey fayda etmez valla o kadar iyi ki benimki bir yaşında çok hassas cildi var günde kaç kere bez değiştirirdim ama o kremin yağlı bir yapısı var çişini yapsa tenine değmeden bez emiyor yağlı olduğu için teni tutmuyor çişini 😁
fatmazhr seizetheday kantaron yağı deneyın mutlaka altını pamuklu ıslak bezle silip iyice kuruladıktsn sonra sürün
dreamm seizetheday earth mama organik pişik kremi var o ürünü çok öneriyorlar fiyat açısından pahalı bir ürün ama pişiği geçirmeyen görmedim diyor kullananlar
seizetheday Mrvsmt2502 bende aslında düşündüm mantar ya da alerji olabilir diye bu ay kızımın kontrolüyle aynı gün alıcam ikisini göstericem de canı yanıyor dayanamıyorum öyle olunca
Mrvsmt2502 seizetheday kızımda olmuştu bu şekilde hemde aynı bezi kullanmama rağmen 1.5 sene sonra poposu kabul etmedi küçük hanımın. Nokto nokta kızarıktı her açtığımda noktara kenara yayılıyordu bi sürü şey denedim geçmedi en son mantar kremi kullandık bezi değiştirdik geçti
Meriskus seizetheday kızımın özel bölgedi kırmızı kırmızı nokta nokta iyice havalandırıyorum hametan sürüyorum mavi olan bi işe yaramsdı bepantolde kullandım banamısın demiyor Gün icinde kaka yaptıkça yıkıyotum kurutuyorum habalandırıyorum krem sürüyorum ama yok
Fatmaana seizetheday canım bizde de bi ara olmuştu bende günlük rec ream diye bir krem kullanıyorum aşırı pişikte ise fugyy kullanıyorum
GokcelifMom seizetheday Bepanthol 6 aydır tek tercihim. Gün içerisinde bezini her değiştirdiğinizde poposunu iyice kurulayıp 15 dk kadar açık bırakın pişik kremini sürüp altını bezleyebilirsiniz. 1 günde farkı göreceksiniz.
Meriskus Mrvsmt2502 Ay bilmiyorum ki bu zamana kadar hiç olmadı yani aynı bezi kullanıyorum bir yaşında şu an ama özel bölgesi.. Kırmızı kırmızı Mavi Hamithan hiçbir işe yaramadı