Kızlar 13aylık kızım var, aşırı hareketli aşırı inatçı, yemek yeme saatleri gelince krize giriyorum artık. Herşeyi yapıp yapıp çöpe dökmekten bıktım usandım. Hiçbirşeyi isteğiyle yemiyor, oyuncaklar koyuyorum, pencereye çıkarıyorum şarkı türkü söylüyorum kılıktan kılığa giriyorum yemiyor. Şimdide ağzını açıyor ama çiğneyip tükürüyor herşeyi. Ağzında biriktiriyor yutmuyor çiğniyor tükürüyor. Telefon tv bile açıp denedim hepsinde aynı sıkıldım artık yoruldum sürekli yap, temizle çöpe at bu döngü içerisinde olmaktan. Babasına böyle yapmıyor güzel yiyor ama benimle türlü türlü eziyetler yapıyor dayanamıyorum artık nasıl vazgeçireceğim tükürmekten, ne zaman düzgünce oturup yemeğini yiyip kalkacak. Tahammülüm kalmadı artık, açmı bırakayım yesin diye onada gönlüm el vermiyor