merve2606 Sağ göğsüm yara oldu ve mastit olmaktan korkuyorum süt birikiyor ve ısırdığı için emziremiyorum çözümü olan arkadaşlar lütfen yardım ederseniz çok sevinirim şu göğüs yarasına ne iyi gelir 😭
gulshhh merve2606 Benim kızımda 2 kere ısırdı bende çektim kızdım gulumsemedim suratına bağırdım birazcikk ☺️😂 çok değil tabii suan 10 aylık ısırma huyu yok ☺️
gamizella Isırdığı zaman emmeyi kesin uyarın onu isirirsan meme yok diye beş dk boyunca uzak tutun ben öyle bir iki defa yaptım sonra isirmamaya vasladi şuan 15 aylık hala ısırma huyu yoktur göğüs yarası için de lansinoh kullanabilirsin o iyi geliyo
merve2606 gamizella lansinoh kullanıyorum ama pek faydasını göremedim ama diğer dediğinizi uygulayacağım teşekkür ederim