Yani benim eşim de tam olarak hayvancılık değilse de sütçülük ile uğraşıyor, bende alerjik bi insanım, inanılmaz
rahatsız ediyorlar, geçen sene zaten hayatımın en korkunç yazını geçirdim. Hem de lohusaydım, bu sene öyle bi felaket yok ama ara ara geliyor, ve bi kurtuluşu yok sanırım, kabullendim, bebeğimi yemesin de, nadir gelmesine susuyorum artık, o kadar illet bi şey ki kurtulmak imkansız