sinemo6 3 aylık bebeğim var her gün 6 kalkıyor gece derin uyumuyor sürekli tetikteyim ha uyandı ha uyanacak diye uykuya dalamıyorum. Gündüz o uyuyor yanına yatıyorum ama dalamıyorum ya emziği düşüyor ya bi sesler çıkarıyor hiç dalamıyorum en son bugün sabah 6 da uyanınca ağladım , bazen yorgunluktan ona iyi bakamayacağımı düşünüp üzülüyorum
merve4458 sinemo6 bende senin gibiydim 2 aylığız bizde annemlere 17 saat uzaklıktayım eşim asker olduğu için çoğu zaman evde olmuyordu annemi çağırdım en azından 1 saat bile olsa dinlenmek iyi geliyo insana yakınınız varsa destek alın bence
domatesguzeli sinemo6 hangimiz ağlamadıkki.. Şuan 10 aylık bedenim uykusuzluğa alıltı artık bi süre iyiydi kendi uyuyordu hiç uyanmıyordu ama iki haftadır sıfır uyku. Beden alışkın olduğu için bi süre sonra beş dk da uyusan şükreder hale geliyosun geçecek inşallah
babyyyy1 sinemo6 seni çok iyi anlıyorum ama geçecek hepimiz geçtik o yollardan bende senin gibiydim sabah 5′te uyandırdı gece kesik kesik uyurdum dalgın uyumazdim ağlarda duymam diye ama geçti 1 yaşından sonra her şey rayına oturuyor
Enu sinemo6 ayy resmen bennn😄 benim kızım da 3,5 aylık gece 500 kere uyandık… gündüz de en fazla yarım saat yatıyo :/ geçen gün ağladım ben de kızım da bana bakıp gülmeye çalıştı yani beni neşelendirmeye çalıştı daha da ağladım. Küçücük bebeğe stres yaşatıyorum diye🙁
sinemo6 merve4458 Benim de annem uzak , eşim de özel sektörde her gün çalışıyor anlayacağınız bu yolda tekim
belus bütün anne babalar aynı yollardan geçiyor, uykusuzluğa da kaygılara da alışıyorsun. biz nöbetleşe uyuyorduk geceleri, birimiz uyurken diğerimiz başında bekliyordu, şimdi gülüyoruz niye öyle yapmışız diye:)
sinemo6 bbb0707 ne zaman düzelecek acaba cidden güne başlamaya enerjim yoktu oturup ağladım sonra bebeğim de bana bakıyor görüyor hissediyor diye ona üzüldüm 🤣 annelik delilikmiş gerçekten
gurk2023 Benim oğlum yedi aylık.Önceleri gece bir iki defa uyanırdı.Emerdi beş dakika sonra geri uyurdu.Yedi aylık olunca sanki bir şeyler oldu.Geceleri on on beş kez uyanıyor ve bazen yatağına yatırdığımda ağlıyor.Sebebi diş çıkarma,ayrılık kaygısı olabilir.
Cigdem61 Aydayız 3.5 ayda uykular bozuldu her sabah 4-5’de kalkıyor 6’da kalksa diye okumadığım dua kalmıyor ama yok her sabah ağlıyorum üstelik 5 yaşında bir kızım daha var benimde eşim doktor gece gündüz haftasonu denen bir şey yok acil ameliyatları çıkıyor akşamlrı ameliyatlar muayeneler uzuyor vs. Bende tekim ve bittim artık. Uyku eğitimi almaya karar verdim haftaya başlıyorum ama düzelecek mi hiç bilmiyırum sabah 6-7 arası kalksa başka bi beklentim yok zaten:(
Cigdem61 domatesguzeli o ayda öyle bir dönem oluyor kızımda da vardı. Ama geçiyor sizin çok az zaman kalmış 1 yaştan sonra bayaa bayaaa düzeliyor
mehmetcinar Enu **gönül ister yaşatmayalım ama bizde etten kemikteniz. Bazen tutamayıp kendimi o ağlarken bende ağlıyorum. Zaten insanın yeni hayatına alısması oldukça zaman alıyormuş. **
mehmetcinar Oğlum 3,5 aylık derin uyku diye birşey yok. Hiçbir yere gidemiyoruz uyusa bile hemen uyanıp çok ağlıyor. Uyku süresi artar ama tarzı değişmez dedi doktorda… Derin uyumayan çocukta çok zor. Ne zaman düzene girecek hayatımız, merak içersindeyim.
Enu mehmetcinar evet kendime bunu hatırlatıyorum sürekli. Ben de insanım normal diye ama üzülmeden de duramıyorum :/ inşallah zamanla daha iyi alışacağız ve güzel olacak her şey
kanalize sinemo6 sen bensin bizde altı aylık olduk gece dokuzda uyutma savaşı başladı 12yi geçiyordu bitti ben birde uyudum gece beş kere uyandı iki kere mama için üç kere boş yere sabahta yedide kalktık gece uyandı mı uyanacak mı diye düşünmekten dinlenemiyorum ruh gibi dolaşıyorum sürekli ağlıyorum yoruldum bu süreçten umarım düzelirler
Redbird sinemo6 21 aylık oğlum gece kalkıp kalkıp salona geliyor dün en son 2 gibi uyudu sabah 7de kalkış. Zaten gündüz tek uyku 40 dk uyursa öpte başına koy… çantamı alıp kaçasım geliyor bazen😂