Kızlar bebeğim 3 aylık , çok uyuyan duran bir bebek değil o yüzden kahvaltımı sürekli geçiştiriyorum poğaça çay falan öğlen de değişiyor bi akşam düzgün yemek yiyorum. Bundan sütün kalitesi çokluğu etkilenir mi ? Birde sağlıklı beslenip kilo vermek istiyorum aslında ama hiç enerjim yok