Kızlar bebeğim 21 aylık ek gıdanın ilk zamanları güzel yiyordu 1yastan bu yana çok ama çok iştahsız kan değerleri normal baktırdım ona. Önüne koyuyorum dökmesine de izin veriyorum asla yemiyo , anne sütü alıyor onunla yaşıyor resmen ama bu süreç çok yordu beni sürekli yemek hazırlayıp döküyorum ,var mı bi çözümü olan.