Kızlar bebeğim nerdeyse 7 aylık olacak hala gece 2 saatte bir uyanıp emiyor ya gaz çıkarmaya çalışıyor ya da öyle emip yatıyor artık zor geliyor gerçekten o hemen dalıyor ama ben uyandığım için saat başı uyanıyorum gibi oluyor napıcam böyle devam mı eder ek gıdaya başladık belki uyur diye gece muhallebi yapıp verdiğim oldu yok bana mısın demedi aynı