aysima38 hayır tabiki tercih meselesi ama ben tercih etmedim yani doğum günü adı altında masanın üzerinde bir dünya yemeğin olması güne gitmiş gibi hoş durmuyor bana göre ki gelenler de hani ikram VS demediler aksine böyle oluşunu daha çok begendiler organizasyon isi gibi olmuş dediler görselde görünüyor sadece ortaya masa koyup yere değecek örtü seçip üstüne pastasını koydum daha hoş bir görüntü oldu arka planda pasta yanına içecek ve tuzlu kurabiye ikramı yaptım sadece. Bu şekilde daha çok eğlendik vakit geçirdim kızımla ilgilendim sonuçta onun günü diğer türlü misafirlere servis yapmaktan kızımla ilgilenemiyecektim bu arada bu şekilde yapmanızı şiddetle tavsiye ediyorum kendi çevremdeki arkadaşlarım masa hazırlayıp bir dünya ikram yapıp hepsi pişman oldu ilgilenemedim çocuğumla yoruldum ve ne ara doğum günü bitti anlamadım demişti. Biz ikramdan sonra şarkı açıp oynadık ki kızım çok çok eğlendi ahhdxbhxhd 😂 sonra dışarı çıktık VS..