yesim42 tabi perfectcare 7040/10 yani kullandıktan sonra bilsem bu parayı azur lara verirdim veya daha donanımlısını alırdım ama işte bilmeden alelacele alır gibi oldu. Mesela kablo toplama olayı yok, kırışıkları çok iyi açmıyor, otomatik buhar yok, pamukluları ketenleri çok iyi açtığı söylenemez, sürekli değişik bi ses çıkarıyor. Yani araştırıp alınca philipsde de çok iyileri vardır mutlaka ama fikir olsun diye net yazdım size bence bu modelden uzak durun 🥲