Aaayyyy bende gıcık oluyorummmm vw bunu kayinvalidem çok söylüyor. Ev işini yapamazsın yemeğini yapamazsın şöyle böyle yapamazsın milletin içinde oturamazsın yaw sanane , evladımı ben kaybediyordum kimsenin umrunda değildi ben niyee onlarla oturmayı umursayimm bebegimden önemlisi mi var , oksarim severim koklarimm sabah akşam sanane yaani… eşim yemeği temizliği sorun etmez kiiiii onun düşündüğü gibi evimiz dağınık pis ya da başka birsey bile degil oyun halisi aldım onu bebegim tekmelerken eğlenirken hemen yaparım işlerimi sonra devamm öpüp sevmeye koklamaya her şeye herkes müdahil olmasa da çocuklarımızı istediğimiz gibi büyütsek ay o kadar streslenihorum ki içimi döktüm biraz kusura bakmayın ya 🥺🥺🥺❤️