Melikemg ben bir post açtığım zaman en fazla 3 kişi cevap veriyor baskalaei post açtığında binlerce yazan oluyor neden böyle acaba.gerekli gereksiz bir sürü post açan var ben önemli birşey yazdığımda da bile cevap yok
Gunesnil_23 Melikemg Bazen postlar alta düşüyor kimse görmüyor üst üste postunuza yorum atın üste çıksın
sezer2022 Melikemg öncelikle iyi kötü her yoruma cevap yazki, her yorumda post tekrar ana sayfaya düşsün 🙈 ben hep kendi kendime emoji falan koyup öne çıkarıyorum
Ozooo Melikemg postunuzun öne çıkması için yorum yapabilirsiniz, sohbet postları olduğu zaman tüm annelerin fikri olan konular genellikle ,sağlıkla olan konularda herkesin fikri olamayabiliyor
Melikemg Ozooo her konuda post açtığım zaman kimse cevap vermiyor demek istemiştim bir tek sağlık değil yani teşekkürler yinede