Defne1021 UrbanMom ah keşke dursa ağlasa da almayayım diyorum krize giriyor resmen morarir , yüzüstü hiçbir zamn durmadı…
Defne1021 gulsn tutunup kalkması güzelmiş..ewet bazen daralıyoruz sonra insan sağlıklı olsunda yeter diyor tabi :)