yesim58 bebeğinizin o 5 dkda emdiği sagdiginiz sütten daha fazladır. Onların emiş gücüyle sagarken ki miktar aynı olmaz. Siz sık sık emzirmye devam edin doyunca bırakmak istiyor olabilir ya da sütünüz tayzikli olabilir diğer memeye geçmek istiyor da olabilir 5 dk sonra, Gazi olabilir gazını çıkarıp tekrar devam edin emzirmeye. Ya da ağlamaya başladığı an oturduğunuz yer de zıplayarak emzirmeye devam edin, birlikte kucağınıza alıp duşa girin.