Öncelikle merhaba kızlar bebeğim 5 ay 8 günlük doktorumuzun da yönlendirmesiyle tadımlara başladık ilk olarak yoğurt tattırdım üç gün kuralına uygun olarak dün yoğurt tadımının ikinci günüydü bebeğimde kusma ve ishal oldu normalde kakasını iki günde bir yapıyordu kusması da yok denecek kadar azdı sizce devam etmeli miyim yoksa ara mı vermeliyim? Bu arada dün geceden bu sabaha kadar 3 defa kaka yaptı ve kusması oldu verdiğim yoğurdu da çok istekle yemedi zaten,..